Dupa o saptamana de pauza, m-am hotarat sa ies 3 zile la rand sa recuperez. Am ales Campina, pentru aerul curat si peisajele frumoase, plus era aproape de Ploiesti.

Dupa 4 ture (din care o plimbare usoara de seara) in 2 zile, am fost nevoit sa plec din Campina. Toata experienta mea in aceste ture se poate compune din cuvintele: urcari, 16%, peisaje superbe, asfalt prost, bucati de offroad, balega de vaca, vreme buna.

In Campina nu am reusit sa gasesc un traseu care sa nu contina pante de 16-17%. Bine, sa aibe si cel putin 30 km si sa nu trec prin acelasi loc de 20 de ori.

Tura 1, ziua 1: Campina – Plaiu Campina – Sotriile – Vistieru – Nistoresti – Campina

Bucla Sotriile - Profil

Lungime: 39.8 Km (dar am mers spre Comarnic inca 3 km de la coborarea din Vistieru)

Diferenta de nivel: 733 metri

Timp in miscare: 1:42:27

Cea mai spectaculoasa pentru mine. Dupa urcarea de la Voila pana spre coborarea catre Nistoresti, drumul e un carusel pe varful dealurilor iar in ambele parti sunt vai. Sunt si mici portiuni de offroad(de cativa metri), dar pentru piesaj merita. Voi reface acest traseu cu siguranta.

Traseul pe care l-am gasit pe bikemap: bikemap route

Bucla-Sotriile

Tura 2, ziua 1: Campina – Provita de Jos – Draganeasa – Provita de Jos – Campina

Campina Draganeasa

Lungime: 20.7 Km

Diferenta de nivel: 427 metri

Timp in miscare: 57:46

Ca si prima tura, are portiuni mici de 16-17%.

Draganeasa

Tura 3, ziua 2: Campina – Lacul Paltinu – Valea Doftanei – Secaria – Comarnic – Campina

Bucla Paltinu Secaria

Lungime: 56.8 km

Diferenta de nivel: 890 metri

Timp in miscare: 2:37:06

De fiecare data cand fac traseul asta, ma deranjeaza foarte rau drumul prost (pentru cursiere), dar probabil sunt atras iarasi de zona super. La coborarea sprea Comarnic am fost nevoit chiar sa ma dau jos de pe bicicleta sa sar santurile facute pe sosea pentru canalizare cred.